Jeppe Dahl Jørgensen er X-Yachts nye presse- og marketingansvarlig
33-årige Jeppe Dahl Jørgensen kommer uden for bådbranchen, men han har papirerne i orden.
Udover at håndtere det meste af kommunikationen med pressen for X-Yachts samt resten af omverdenen, så er det også Jeppe Dahl Jørgensen, som vil være en rigtig stor del af planlægningen af arrangementer som bådmesser, åbent hus og X-Yachts stævner.
Den nye mand kommer ikke fra en baggrund i sejlermiljøet, men har til gengæld en god mængde af erfaring i at arbejde med medier af forskellig slags. Han er især skarp, når det kommer til de mere moderne kommunikationsformer såsom hjemmeside-design og sociale medier.
Jeppe Dahl Jørgensen har en kandidatgrad i medievidenskab samt en Bachelor (BA) i informationsvidenskab.
Mens BA’en repræsenterer den mere praktiske og tekniske tilgang til kommunikationsfaget såsom design af hjemmesider, konstruktion af semantiske netværk samt den formelle logik bag design af hjemmesider, så er kandidatgraden mere fokuseret på den humanistiske del af faget.
Vil være en del af X-Yachts familien
”X-Yachts og X-sejlere er jo en stor familie, og mit mål er at blive en del af den familie og komme til at møde så mange medlemmer som muligt. En af de ting, jeg har bidt mærke i siden min start på X-Yachts, er, at det er passionen for sejlads, der er drivkraften bag værket. Det er ret bemærkelsesværdigt at høre, hvordan næsten alle de ansatte har en dyb indgående viden omkring virksomhedens historie, og netop det ser jeg som en utrolig vigtig ting at have med, når man producerer et luksus produkt som X-Yachts,” siger Jeppe Dahl Jørgensen.
Alt i alt sætter han, ifølge X-Yachts pressemeddelelse, en stor ære i at sikre sig, at folk føler sig velkomne hos X-Yachts – hvad end de har været kunder siden starten i 1979, eller de stadig har til gode at gå gennem vores døre for første gang.