Gå til hoved-indhold
Blandt dagens øvrige forsendelser er også pakken til kunde nr. 100.000, til hvem Jens Juul fra Marinetorvet har sørget for lidt godt til ganen. Foto: MarinetorvetUdstyr
Blandt dagens øvrige forsendelser er også pakken til kunde nr. 100.000, til hvem Jens Juul fra Marinetorvet har sørget for lidt godt til ganen. Foto: Marinetorvet

Kunde nr. 100.000 fik champagne og lakridskonfekt

Konceptet med en fysisk butik og en webshop har ført til succesen, mener Marinetorvet selv. Heldig Svendborg-kunde fik overraskelse med i sin pakke.

Af Sara Sulkjær |

Der er vind i sejlene på Amager, hvor Marinetorvet tidligere i år kunne fejre 10 års fødselsdag. 

Forleden var det så et nyt skarpt hjørne, der blev rundet, da butikkens ordrenummer 100.000 indløb. Det udløste champagne og lakridskonfekt til kunden fra Svendborg, der havde bestilt Hempel-plejemidler på Marinetorvets hjemmeside.

Konceptet virker

Det var dog ikke blot den heldige kunde, der kunne juble. Også i Marinetorvets lokaler var begejstringen til at mærke:

- Vi er stolte over gennem tiden at have betjent så mange kunder. Det er en milepæl for os, og der skal lyde en særlig tak til det dygtige personale, som hele tiden er på forkant med udviklingen, fortæller Jens Juul fra Marinetorvet.

Forklaringen på udstyrsbutikken gode udviklingen skal ifølge Jens Juul findes i Marinetorvets koncept med kvalitetsvarer til lavpris kombineret med den fysiske butik.

Dermed er det muligt for kunderne at få helt konkret rådgivning og service, hvilket blandt andet har banet vej til succesen. 

Motor
content-loader
content-loader
content-loader