Gå til hoved-indhold
Kort Nyt
Masser af travlhed i Skærbæk, hvor der er brug for folk.

Derfor har Dragonfly brug for ekstra hænder

Den gigantiske eksportsucces Dragonfly har travlt. Ejer Jens Quorning forklarer her til minbaad.dk, hvorfor der er brug for bådebyggere i Skærbæk.

Af Troels Lykke |

Dragonfly har deltaget på mange af de store udenlandske bådmesser i hele efteråret 2017, som fx Interboot + Southampton + Hamborg + Berlin + Paris,  samt på fyrtårnet af bådmesser BOOT Düsseldorf her i januar.

Det fortæller Jens Quorning. Han forklarer videre om travlheden:

Dette har resulteret i et meget flot eksportsalg af specielt den seneste opgraderede version Dragonfly 28 Performance samt Dragonfly 25- og 32-serien.

Servicecenter

Udover dette har vi gennem de sidste par år udviklet vores specielle ”Dragonfly Servicecenter”, hvor vi kun servicerer Dragonfly Trimaraner.

Vi kan se, at dette betyder mere og mere for vores kunder, at de bare kan aflevere deres båd i efteråret og har fuld tillid til, at der bliver taget kærligt af deres værdsatte ”legetøj”, kan glemme alt om dette hen over vinteren og bare stige ombord igen til foråret.

For mange kunder er dette naturligvis en luksus, men en luksus som er højt værdsat, så kunder kan fokusere på andre ting end at gøre båden vinter- og forårsklar.

Derfor dygtige hænder

Alt dette har nu medført, at vi har brug for ekstra dygtige hænder i både serviceafdelingen og i produktionen, hvor der nu bygges en båd om ugen.

Vi har i denne forbindelse nu også lagt endnu flere kræfter i aftersales og kundesupport, vi må konstatere, at det rækker ikke bare at bygge nye både og alt stopper der – kunder forventer også i stigende omfang support og mulighed for køb af originale reservedele.

Med vores nu 50+ år på bagen har vi mange kunder rundt i hele verden, og vores samfund bliver også mere serviceorienteret og forventer mere og mere professionel support.

Flerskrogsbåde er i en rivende udvikling, specielt indenfor katamaraner, som nok oplever den største udvikling i bådindustrien i dag, forklarer Jens Quorning.

Dragonfly 32 i produktionen. 

Motor
content-loader
content-loader
content-loader