Gå til hoved-indhold
Køløvig Bådelaug havde 213 29ere til VM i august. Foto: Troels LykkeSejlklubber
Køløvig Bådelaug havde 213 29ere til VM i august. Foto: Troels Lykke

Alsidig og serviceminded medarbejder til Kaløvig Bådelaug søges

Klubben, nord for Aarhus, søger en ny medarbejder, der aktivt kan støtte bl.a. sejlere, medlemmer og bestyrelsen.

Af Troels Lykke |

Med over 800 medlemmer er Kaløvig Bådelaug (KBL) en af landets største sejlklubber, med en fremragende placering i Århus Bugten i kort tids køreafstand fra Aarhus C.

Klubben er løbende arrangør af nationale og internationale kapsejladser. Vi har et tæt samarbejde med Sailing Aarhus, og har en meget aktiv jolleafdeling såvel som en stabil medlemsskare, der sejler i kølbåde, motorbåde og kajak med mere.

Dermed er der et solidt fundament for et aktivt klub- og havneliv. Vi har fortsat ambitioner om vækst i aktiviteter og et højt service-niveau i forhold til klubbens medlemmer.

I Kaløvig Bådehavn er der gode faciliteter, herunder en aktiv restaurant, mulighed for overnatning i værelser på havnen, gode klublokaler og omklædningsfaciliteter med mere.

Se mere på www.kblsail.dk

Vi søger en ny udadvendt medarbejder til vores sekretariat. KBL søger en ny medarbejder, der aktivt kan støtte bl.a. sejlere, medlemmer og bestyrelsen i den udvikling, der allerede er på rette kurs.

Organisering, professionalisering og optimering er nogle af bestyrelsens centrale indsatsområder. Med mange afdelinger og udvalg drevet af frivillige er der brug for løbende at skabe overblik og se nye muligheder. Du bliver en del af et team, hvor du bl.a. vil samarbejde tæt med andre kolleger som fx Havnekaptajnen, en alsidig sekretær, en dygtig og selvkørende håndværker m.fl.

Opgaver. Som ny medarbejder bliver du en af de centrale personer i den overordnede aktivitetsstyring i klubben, og du er med til at bevare det store overblik. Nogle af dine mange opgaver handler om at markedsføre de gode historier, kommunikere og understøtte de frivillige ikke mindst i form af nødvendigt papirarbejde og administration.

Hvis du har lysten og evnerne kan du også få en opgave som stævneleder og understøtte det frivillige og engagerede arbejde som mange mennesker gerne laver i KBL i deres fritid.

Styr på tingene og god feedback fra deltagerne er et af succeskriterierne for denne opgave, og i det hele taget er du en succes, når folk gerne henvender sig til dig og føler sig hjulpet videre.

Økonomi og planlægning er nogle af dine arbejdsopgaver. Det betyder bl.a. at du arbejder med administration af husene på havnen, har styr på den daglige økonomi i vores økonomisystem C5, håndterer netbanken, fakturerer vores lejere hver måned og måske har en vis kontakt til vores eksterne revisor.

Den rette kandidat kan måske også hjælpe med at udvikle klubbens kommunikationsplatform og sikre kommunikationen mellem klub og medlemmer.

I det daglige er du medansvarlig for rengøringspersonale, bygningsvedligehold og opkrævning af gæsteleje. Der vil være en række andre praktiske opgaver, som skal løses selvstændigt eller i samarbejde med grupper af frivillige.

Dig. Du har måske erfaring med at arbejde i en større medlemsdrevet organisation og har gerne kendskab til sejlsport.

Du har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt, og kan du begå dig på engelsk er det en fordel men ikke et krav. Du er i stand til at arbejde selvstændigt og holde dig selv på sporet.

Vi stiller ikke specifikke krav til uddannelse. Du er vant til at prioritere dine egne opgaver, men kan naturligvis søge råd hos dine kolleger og i KBLs bestyrelse. Stillingen kan til en vis grad tilpasses dine ønsker, og forventes at ligge på 30-37 timer ugentligt efter aftale.

Det er en stor fordel, hvis du kan være fleksibel med arbejdstiden, idet en del møder afholdes uden for almindelig arbejdstid.

Du vil få arbejdsplads i lokaler, der ligger skønt på havnen på Åstrup Strandvej 68A, 8541 Skødstrup. Løn efter aftale. Tiltrædelse hurtigst muligt og gerne fx 1. april, men vi venter gerne på den rette person.

Ansøgning. Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18. februar 2014 til steenolesen@hotmail.com vedhæftet ansøgning i Word/Pdf. Vi planlægger at gennemføre ansættelsessamtaler i februar.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte formand Niels Frølund på 40343167 eller kasserer Steen Olesen på 20373354 efter kl. 17.00.

Motor
content-loader
content-loader
content-loader